piątek, 11 września 2009

Rondo im. Księdza Prałata dr Jerzego Pawlika








Kochani!

11 września 2009 r. dotarły do mnie pisma Rady Miasta Katowice o nadaniu rondu w Dąbrówce Małej (ok.500 m od mojego domku w kierunku Bogucic) imienia nieodżałowanej pamięci Księdza Prałata dr Jerzego Pawlika – zmarłego 1 marca br. - Członka Honorowego AKT „Gronie”. Zarząd AKT „Gronie” był jednym z wnioskodawców takiej decyzji. Uchwałę Rady Miasta z 27 lipca 2009 i pismo do AKT w tej sprawie oraz zdjęcie Ronda im. Ks. Jerzego Pawlika (widok w kierunku os. „Wiertnicza” w Dąbrówce Małej) umieściłem powyżej.

Tablicę z nazwą ronda zauważyłem 25 listopada 2009 r.

pozdrawiam
Grzegorz Górka
tel.032-2586241, kom.604450769
piszcie do mnie: akt.gronie@gmail.com ,
patrz tez na blog http://bractwoturystyczne.blogspot.com/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz